Godmorgon

Vakna precis, mår ännu sämre än vad jag gjorde igår.
Tur så har jag 2 andra kollegor på jobbet idag, så jag inte sliter ut mig allt för mycket ;)
Ska snart duscha, tåget går om en 50 minuter. Men jag vill inte kliva upp ur sängen, hade kunnat sova bort hela dagen utan att få ångest över det.. Idag ska jag käka något som är enkelt att svälja eftersom min hals är igen bommad. Efter jobb är det tänkt att jag ska hem till mamma och plugga på min körteori.. Men får se hur jag mår!!
Ligger tyvärr back med min teori eftersom jag aldrig orkar ta tag i den när jag är hemma halv 8 varje kväll.

Imorgon blir det middag på torstens med jönsi, sen fredag middag & bio.
Lördag har jag något planerat men kommer inte ihåg vad? Hade bara velat åka till sthlm.
Min mamma glömde ändra datum på våran flygbiljetter så dem har vi inte längre..... hmmm.
Men nästa helg kanske jag drar upp till sthlm med mamma ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0