Gott

Är helt till mig, längtar som fan till julafton!!
Vet redan två saker jag ska få i julklapp och det är två canadian goose dunkuddar..Älskar dem, kommer sova som en prinsessa efter jag fått dem.. Hahaha:)
Käkade lunch med mamma på papi i hbg, blev pasta med räkor och chili!! Älskar den.
Sen köpte ja fika till mig och mammi, ååh vad jag är glad att hon är min mamma. Finns ingen bättre människa än henne!!! Henrik och gobbii kom och hämta oss i hbg. Blev middag hos mamma, mat ifrån tres amigos. Mexikansk mat, muuums.. Sen såg vi på böda camping och alla bara låg och skratta hela tiden.

Kom nyss hem, har precis fixat mig ett eurobonus kort ifrån SAS.
Eftersom jag kommer få 40 000 poäng när vi reser till Indien.
Och det innebär att jag kommer få en gratis resa av SAS ;)

Min feber är fortfarande kvar och jag har tryckt i mig as många panodil idag...
Imorgon blir det jobb igen, sen får jag se om jag och Annie skulle chilla eller om jag ska ut och slira som alla andra!!



Ha en bra kväll alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0