I LOVE HOUSE!!!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmjaaaaaaa. Jag lyssnar på house i högsta volym. ÄLSKAR DET.
House funkar när man är glad, arg och lessen.
Men nu är jag glad, är sjukt taggad ;)

På margeretetorp käka jag smörgåsbordet, älskar allt på det. Eller inte kött och sillen. Men allt annat.
Speciellt köttbullarna!!
Efter maggan blev de hem till mamma för en kopp te, earl grey.

Snart ska ja duscha och sedan iväg till stephi.. Vi ska fixa oss, jag tar nog min nya klänning, måste vara lite extra fin ikväll ju.. Annars är jag alltid tråkig och kör på jeans och någon blus.
Klänning är inte min grej.. Jag är en pojkflicka. Men ibland så får man slå till de lite extra och göra så att man ser ut som en riktig kvinna.
 
Är dock fortfarande besviken, men tiden läker alla sår :)

NUUUUU KÖÖÖÖÖÖR VI, MINA FINA BABES!!!!
DET ÄR TUR JAG HAR FINA VÄNNER SOM KOMMER GÖRA MIN KVÄLL RIKTIGT NAJS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0