KALLT

Min körning gick bra idag.. Teorin hade jag tydligen redan varit på en gång innan, men det gör ingenting.
Kom precis hem, Hedi körde mig hem :) Inte många körlärare som är så snälla.
Funderar på att gå och fixa någon mat (fajitas), men det är så jävla kallt ute.
Mina fötter har inte någon känsel..

Men det sjukaste var imorse när jag skulle ta mina skönaste converse och när jag ska knyta dem så märker jag att skosnörena är avklippta...Hmmm. Kanske annie som inte orkade knyta upp mina skor i lördes så hon tog saxen istället.. Lördagen var så sjuk, kan inte sluta skratta åt allt.
Blev så glad när jag fick se mina gamla klasskompisar och allt annat folk.


Funderar på om jag ska ringa någon härlig människa och höra om den vill med till tres och kränga med mig ;)

saknar beccis!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0