Lördag


Har jobbat idag, stress!!
Efter jobb hoppade jag på en stadsbuss och åkte till väla för att träffa Stephi :)
Vi kollade i butiker och fikade, jag handlade strumpor på mitt hederliga ställe. POLARN & PYRET.
Jadå, tjejer på 19 år får faktiskt också handla sina strumpor där.
Jag köpte strumpor i alla möjliga färger på och hjärtan.
Hahaha.
Men dem är så sköna och man blir glad av dem!!

Ska strax bli hämtad, ska käka middag hos min mamma.
Jag erbjöd mig att laga mat till familjen, men min mamma ansåg att vi skulle beställa från restauranger istället som vanligt. Hatar snart all restaurang man, eller den som finns i denna jävla hålan.
Ge mig lite mat som har klass, haha.

Blir även ost, kex, fikonmarmelad och vin!!! Det bästa jag vet, älskar ost.
Ikväll kanske jag ska hem till A på förfest och utgång, eller hem till Stephi och mysa med vin.
Ja, jag vet inte vad jag är sugen på.
Kanske bara dra ut helt nyktert och dansa röven av mig.
I LÅGA SKOR.
I högklackade är jag som bambi på hal is, eller iaf med några antal för mycket RV's

Ha en bra kväll gott folk ;)
pusspuiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0