Lördag

Jag har panik, jag är ledig. Det är jag aldrig annars på en lördag. VAD FAN SKA JAG GÖRA?? allt är väl också stängt, eftersom inte jag jobbar. Kan inte somna om för det har jag redan gjort 3 gånger sen 08 imorse.

Jag är även riktigt jävla besviken idag, jag måste inse att jag inte har någon chans.. Ska försöka ringa min mamma som en dåre nu, behöver henne. För är lessen. Vill bara skrika,men då väcker jag väl grannarna runt om mig. Jag känner mig så sjukt ensam, vill inte bo själv mer.. Jag som är en social person, visst jag har varit självständig sen jag var tio år och vet hur jag klarar mig själv. Men detta går inte längre.


 (min blogg har fuckat sig, kan inte lägga in bilder eller något) Nu får jag ta tag i mitt liv, städa och duscha. Kanske ut och gå i de fina regnet?? hmmm.
Ikväll ska jag till Annie, jag ska ta de lugnt.. haha. Och min nya klänning åker på om jag inte ser fet ut, för den är tight som fan. Ska kanske måla hela ansiktet svart och blekt. För svart hår har jag redan och klänningen är svart, så blir jag en kalas häxa juuuuu. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0