Lyckad kväll!!!


två hel nöjda brudar igår kväll. Innan stephanie kom hit :)
Vi drack och snackade gott!!
Sen drog vi till torstens chilla ett tag där, sen kom alla våran vänner och folket vi skulle möta upp.
Allt blev galet och vi visste inte om vi skulle till morris eller bhof, men efter jag och annie hade tjatat på alla grabbar så blev det bhof, vi gick dit i högklackade skor.. Eller jag blev buren halva vägen eftersom jag hade ont i fossingarna ;) Inne på bhof stod alla och dansa och flippa totalt. Så jävla roligt!!
Skoj när det kommer nytt folk man går ut med en kväll på samma tråkiga klubb man alltid är på.
Efter bhof tog jag taxi till statoil sen hem.

Idag så har jag bara legat död i sängen fast jag inte fick någon karatefylla igår, jag låg på topp igår!!
Har precis käkat på ett gatukök med stephi och 2 boys.
Nu ska jag städa efter alla mina bravader igår med kläderna..
Kameran glömdes tyvärr bort under kvällen igår, har tio bilder. Så dem kommer upp sen!
jag är så glad idag, hahaha.

Ciao babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0