Måndag

Älskar att alltid vakna i panik av att klockan är halv 9 och tåget går klockan 9!!
Snabbt in i duschen dra på mig kläder och rusa till tåget..
Blev frulle på fahlmans imorse, såå gott. Konstigt nog blir jag på så bra humör.. OKEJ, kanske för jag aldrig annars äter frukost. Tycker det är äckligt att ta fram egen frukost och fixa med det.. Frukost funkar när man är iväg!! Efter jobb så hade jag och marie en pratstund om mina bravader i helgen hahaha...
Sen blev det hamburgare till lunch :) Har precis kört med hedi! Nu ska jag till stan och handla födelsedags presenter till min pappas flickväns barn som ifyller 17 tror jag :P Dem är twins.
Ska dit på middag sen, kyckling fajitas!!!!!!! Kan inte bli bättre..

Ikväll blir de städning och plugg körteori..
Var riktigt nice o köra idag, jag ska nog bli rally förare...... hmmm.


en as full olivia och amanda & tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0