Måndag

Imorse var jag så fruktansvärt trött, somna om 3 gånger.
Men hann med tåget iaf ;) Sedan käka jag frulle på fahlmans. Skönt att få sitta själv och tänka och dricka te + en bulle. Sen var de bara bort att öppna butiken, hade folk hela tiden.
Tur så kom dennis in och gav mig en bra pratstund om livet haha. Han e för skön!
"Olivia du är en tjej som vet vad du vill med ditt liv" och det stämmer så jävla bra.
Men måste bara våga ta chansen, just i detta sammanhanget är jag feg? eller kan ju inte dra innan körkortet är klart. Men borta ifrån ängelholm, skåne ska jag vara innan Maj nästa år.

Har även kört idag och suttit på teori, börjar fatta allting nu. Och hänger med, i början fatta jag NOLL.
Nu ska jag städa undan lite, eftersom jag vände upp och ner på min lägenhet i helgen.
Ska sova tidigt idag, för imorgon ska jag upp 8. Ska jobba i hbg mellan 10-18 åker med 09 tåget och hemma 19.
Men vad skulle jag gjort om jag inte hade haft jobb? hade fan gått in i väggen. Är så rastlös av mig.
Ligger jag hemma en hel dag och inte gör något mår jag dåligt, och börjar gråta.. Hahaha.

Tyvärr har jag inga bilder ifrån helgen, för min kamera var död när jag skulle fotografera..

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0