MIN MAMMA ÄR BÄST!!

Imorse höll jag på att svimma när jag övningskörde pga av några problem med min kropp :(
Efter körningen tog jag tåget till hbg, jag och mamma käkade lunch på o'learys.
Blev bolognese för mig, mums!! För att impa på mig är det nog bara att laga spagetthi bolognese. Haha.
Efter jobb så kom mamma och hämtade mig på stationen, hon jag och william drog till thai resturangen för att käka. William härmar allt jag säger och gör precis som mig, så söt han är!
Skulle egentligen på hockey, men ville hellre chilla med min fina mamma :)
Vet inte vad jag skulle gjort utan henne, hon är mitt allt.
Undra hur det kommer gå när jag flyttar ifrån ängelholm. Mamma kommer hälsa på mig ofta och jag henne.


Blev även en runda i några butiker innan tåget hem, köpte lite underkläder..
Nu ska jag se på tv, sen sova.. Jobbar helt själv imorgon om inte elvy kommer in ett litet tag..
Ciao babes

jag och min baldejt ehmil
"min räddare i nöden"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0