Mys

Jobbade tills 5 gick tidigare eftersom de var chefens order(min mamma) haha, finns både fördelar och nackdelar att ha sin mamma som chef. Tur nså jobba maskinen tills 18 idag :)
Blev hämtad på stationen, hämtade thai mat!!

Efter det så gjorde jag och mamma lite saker i mina körböcker, så jävla segt. Men vi gjorde ena boken.
Nästa bok får vi ta i helgen. Nu ska jag se på tv, och städa undan lite.

Julafton är även planerad och det blir sthlm. Får se om jag åker hem på juldagen eftersom de är party!! Haha, kan ju inte missa årets bästa kväll typ.. Får se om den firas i äholm eller btown.
Nu drar jag fan på lite jul musik och myser till de... mmmm, glögg hade inte suttit fel!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0