PUSS

Är helt överlycklig.
Min minsta lillebror har vägrat att ge mig en puss på munnen (han är två år) Han ger bara mamma pussar.
Så jag sa såhär: Får jag en puss på munnen så får du en glass (trodde inte han skulle fatta)
Men plötsligt får jag en riktig jävla kyss av min lillebror på två år. Jag blev så chockad och glad!!
Mamma blev arg, för han hade precis fått en glass..

Men jag gav han en glass och som tack, fick jag en till puss av honom :)

Kom precis hem igen, mår rövhål.
Dock blev jag så jävla besviken.
Bad mamma beställa grekisk bondsallad och en SPAGETTHI BOLOGNESE.
När mamma ringer till capri, så ber hon om en bolognese.
När jag ska hämta maten.. så får jag en jävla bolognese PIZZA..
Bra jobbat mamma!!! Käka en liten bit och sallad.
Tur så hade hon köpt parmesan ost i Malmö. Käka upp hela.

Nu ligger jag i sängen och velar iaf jag ska bege mig ut till Annie eller stanna hemma, huvudvärken är bajs...
Ska ta en dusch, så kanske jag mår bättre..

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0