rött e sött

Fyfan jag är så taggad så glad så speedad. Ja jag ligger på topp!! Hahaha.
Har shoppat jeans, 3 linnen och hårfärg idag plus en röd sexig bh. Älskar rött. Mitt hår ska även färgas lite rött.
mmmmm, de går bra nu hahaha. Jobbade med marie :) vi käka som vanligt hamburgare.. Men det är så gott.

Jag ska snart färga mitt hår, städa min lägenhet.. (ska ha lite förfest med tjejer, lite killar skulle kommit hit men dem får inte plats haha) så dem får vi möta upp på torstens istället eftersom de inte bor här..
Ska sen fixa lite mat, så jag inte blir full som ett rövhål ikväll.
Ursäkta mina ordval idag men jag är så glad och skiter i allt mög som händer runt omkring mig förtillfället.
Det är bara till att le & vinka ;)

Kameran åker nog med ikväll!!
Nu taggar ja till la musica och kör..


ciao babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0