Söndag

Ska hoppa in i duschen strax, sen kommer min mammi och hämtar mig.
Sen ska jag in och handla lite mat, sen ska jag hem till min mamma och laga mat till familjen.
Eftersom jag är den enda som kan laga mat av dem.. Det enda min mamma kan laga är fan köttbullar och makaroner och henrik kan bara laga fiskpinnar och makaroner. Hahaha.
Jag funderar på att laga min kända spagetthi bolognese till dem, eller göra köttbullar, potatis och sås + lingon.
Sen till dessert får de fan bli fläder sorbet... fyfan vad jag är sugen på det.. Gillar egentligen inte glass så mycket.
Men detta måste jag bara ha!!

Sen ska jag plugga min körteori med mammi och henrik.
Dem kan fan mindre än mig, haha..

Duschen kallar!!


bild från pappas/min gamla lägenhet.
Saknar den, bodde fan själv i en stor 5:a..
fan, hade så gärna bott där nu..
Men farmor och farfar bor där..
Och den ligger 50m. från min nya lägenhet..
aarhhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0