Thai

Idag när jag kom till hbg så lämna jag in min röda fjällräven jacka på kemtvätt. Eftersom jag åma mig i lere förra vintern typ. Haha. Sen blev det indiskt till lunch, börjar ju värma upp med indisk mat några dagar i veckan innan januari. Kan lätt tänka mig att flytta till INDIEN och bo i Goa i mitt lilla turkosa hus vid stranden och bara dricka drinkar varje dag och få maten lagad och ha städerska. Fyfan vad mitt liv hade varit bra då ;) haha.

Efter jobb så drog jag hem till mammi och henrik + gobbii.
Blev thai soppa, med nudlar och jätte mycket chili. Älskar när maten bränner i munnen.
Sen kolla vi på gamla bilder ifrån Indien och Vietnam. ÅHHH, ge oss sol. Mamma har 30 grader i hennes bil. Haha. Bränns nästan när man sitter med vinterjackan på..
Nu ska jag städa och kolla lite på tv :)
Skulle ju käkat med jönsi med båda är kassa :( hatar feber..


pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0