tio koppar te och två redbull

Imorse stötte jag på min mamma på tåget, sen käkade jag frulle på fahlmans.
Sen jobbde jag och linn.. fixade inne på lagret hela förmiddagen. KAOS!!
Var så trött att jag nästan somna när jag stod upp, drack tioa koppar te under dagen och två redbull.
Blev även kina mat till lunch, blev riktigt besviken på maten som sist.
Sen hälsa annie och mads på mig när jag jobbade..

Kom precis hem, är helt slut. Orkar inte äta och orkar inte tänka typ.
Ska kolla lite tv sen försöka somna tidigt. Jag kan aldrig somna om nätterna, hatar det!! Kanske dricker för mycket te om dagarna? haha..

Imorgon ska jag övningsköra sen jobba!
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0