Tisdag

Försov mig så sjukt mycket imorse.. Men inte så konstigt när jag vakna halv 3 och inte somnade om fråns halv 8 på morgonen. Orkar inte med att vakna om nätterna längre. Min kropp är stressad till tusen, jag är stressad dygnet runt av olika anledningar... Vid 09.50 var det iaf körlektion med hedi. Det gick helt okej idag med tanke på att jag är sjuuuuuuk. Väl på jobbet idag käka jag indiskt och sen en cocosboll för att hålla mig vaken.
Dem nya ettiketterna kom även idag, så fina!!
Nu ska jag snart sova för jag mår så sjukt dåligt, vill bara få någon medicin som tar bort detta.
Jävla kyla!! Ge mig 35+ grader nu.

Orkar inte ens fixa någon mat nu.. Kanske uppdaterar senare om jag skulle bli piggare.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0