Tisdag

Idag när jag kom fram till hbg, så kände jag lussebulle doften. Sprang direkt in och köpte 2 stycken.
Sen blev de indisk mat, så jävla gott. Fast börjar ju tröttna på det, kör ju på samma rätt 2-3 dagar i veckan.
Varje dag är en jävla utmaning för mig, är alltid på väg att be om en dosa snus.. Men jag får inte.
Snart klarat mig utan snus i 3 månader. Är fan stolt över mig själv. Jag snusa en dosa om dagen innan eller käkade 24 bitar med nikotin tuggummi..
Nu ska jag städa undan lite, pallar inte hänga in mina kläder för gardroberna är fulla och två ikea kassar är på tvätt hos min kära mammii. Vill bara slänga möget, men då kanske jag ångrar mig sen ;)

Det roligaste som hänt under dagen är nog när johanna  erbjöd sig att gå igenom mina facebook vänner och leta efter en riktig man bland dem åt mig. För att hon tycker jag behöver det.
Hahaha, skratta så jag vek mig på jobbet ;)


Imorgon efter jobb blir det PIZZA med några underbara människor :)
& på torsdag ska jag på middag på torstens!

Sen får vi se vad som händer ;) jag är öppen för förslag...
Allt förutom som heter alkohol går jag med på eller inte allt, eller ett glas rött på torsdag blir det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0