Torsdag


Snart blir jag upphämtad och åker med familjen in till hbg.
Ligger fortfarande i sängen som vanligt, jag är nog världens segaste på att stiga upp.
Ställer klockan på 08.00 men vad är klockan jooooo, 10.15 hahaha.

Ska se om de blir lunch med min fina familj i hbg eller om jag direkt ska börja slita arslet av mig.
Ikväll blir de ju torstens, men får se om jag blir mer kass än vad jag är.. så jag inte smittar johanna för då ställer vi in.. Känns just nu som min hjärna ska explodera, jag får ingen luft och vill spy.
Kanske borde ringa läkare någon dag, så jag inte dör när jag ligger och sover haha..

duschen kallar familjen är här om 10 min.
snabba ryck!!!!

skriver mer ikväll.

adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0