Gårdagen


Bilder på mig från igår
Jag brukar inte ha snebena, men funderar på att köra lite på den.
För jag ser snällare ut haha.


Gårdagen var sjukt rolig! (vad jag minns).. Fyfan vad alla var taggade dansa och sjöng till live bandet.
Dock blev det för mycket shots och rv's. Ibland får man väl  vara kung i baren. Vill inte se hur mycket cash jag ens la på sprit igår. Kommer nog få ångest.
Vakna iaf upp hos Annies kille, hade somnat där på soffan..
Har sovit nästna hela dagen eftersom min kropp är ur funktion om man säger så.
Har precis försökt trycka i mig en cheeseburgare från donken. Men mår illa.
Nu ska jag se på gossip girl, jag är lite småkär i chuck bass som alla andra tjejer haha..
Senska jag sova tidigt, för ska jobba imorgon.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0