älskar ju när de regnar!!

Det gick hyffsat ok idag på körlektionen, hade ju inte kört på 10 dagar.
Teorin vad midre skoj, somnar typ av att sitta still..  Drack två liter under lektionen.. Om jag blev kissig, fick fan rusa till toan direkt efter lektionen haha.. Sen fick jag skjuts hem av min mamma.
Ligger nu och ser på paradise hotel, tur de kom in lite nya boys i de programmet så ngn kan åka ut!!!
Sen ska jag se på ullared sen hollywood fruarna..

mm, är fortfarande på bra humör :) det enda som har gjort så jag blivit grinig i helgen är att jag fått ngt konstigt utslag i huvudet!! men de försvinner strax, för börja på min starka medicin igen.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0