Bio med fina stephanie

Dagen i Malmö var bra..
Jobbade och käka även god lunch på lilla torg, indiskt som vanligt.. Fyfan vad jag älskar stark mat.. så stark så jag typ börjar gråta.. Efter det jobba vi vidare och jag lärde mig nya butiken hyffsat bra.
Kom nyss hem, tåget gick bara till Hbg.. så Henrik kom och hämta mig och mammi.
Käka chips i bilen hem, nu mår jag illa... Fick även lite stryk av william i bilen hem..

Nu ska jag snart iväg och käka i stan med stephanie och sedan ska vi se på bio, social network!
Efter det ska jag nog bara sova.. Mår inte så bra idag, bara gråter åt allt... Hahaha.

bild ifrån pepes i sommras på mig och stephi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0