Fredag

Har precis varit och duschat.. och tyvärr hjälpte det inte mig för att vakna till.
La mig i sängen direkt efter duschen.
Ska iaf iväg och köra med hedi klockan tio.. Och jag är inte på humör just nu.. Hoppas jag är lugn och fin när jag ska köra haha....
Efter jag kört får hedi släppa mig i stan, ska hinna handla en jacka om den finns kvar.
Och nu är biljetter bokade inför nästa vecka då jag ska ha lite semester.

Längtar tills ikväll, då ska jag dricka te och kolla in i en brasa..
Hoppas inte min lillebror vaknar, jag kommer aldrig låta han ligga o skrika i sängen utan ta upp och leka med honom.. och det får jag absolut inte.. Sen fixa välling, herregud...
Men min lillasyster får gärna vara uppe hur länge hon vill, för mamma har inte små fönster utan väggarna på huset är glas. Från golv till tak. Jag blir ju vettsrkämd om jag ser något röra sig i trädgården.

Hörs imorgon.
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0