fuck it

Är uppe med tuppen idag, ska snart iväg för körlektion sen så blir de joobbet.
Får se om man ska smaska i sig lunch i äholm eller hbg..
Borde köra med GI på stationen faktiskt... slut på de onyttiga. Har sån ångest för att ja tryckte i mig pizza i helgen och hamburgare... fyfan.

tur så klarar jag mig utan läsk, godis och nikotin nu. Men de är svårt som fan att hålla sig borta från det..
Det enda som är i min hjärna är dem sakerna och pizza + hamburgare.. Men ska man fixa en nice body innan Goa så gäller de att inte trycka i sig skräpmat och gå ner 5 kg och börja träna lite... Jaddååå, men har tills januari på mig att lyckas så  de ska nog gå.

Börjar även bli sjuk, det behöver ja verkligen inte nu.. Har ont i halsen och känner mig febrig.. TACK GUD för du står på min sida just nu i mitt liv..... arrrrrrrhhh.
Nästa vecka ska jag fan till läkaren, tandläkaren och ja mycket mer.. orkar inte ens tänka på det nu..

Helgen är iaf fullbokad..
Jobba och hjälpa mamma ikväll.
Hjälpa mamma hela dagen i malmö imorgon, hemma säkert sent på kvällen.
söndag ska vi fira william lite i förskott och mig i efterskott.

ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0