Godkväll

hallå i stugan..
min dag har varit bra.. men inte lätt att jobba själv när det är dubbelt så mycket folk än vad de brukar vara..
vid halv 6 trodde jag att jag skulle somna ståendes haha..
blev hämtad i hbg av mammi och henrik för dem kom ifrån malmö..
Åkte hem i 30 min, sen kom de och hämta mig..
Drog ner där och gosa med lillebror som fyller 2 år imorgon :D
Käka lite räkor och någon riktigt äcklig hummergratäng.. trodde jag skulle spy så äcklig den var..
Så jag tog en kopp te, vitt te med jasmine smak! Och en macarons med ros smak.. såå gott!
När mamma körde mig hem så fick jag springa in och handla saker till henne på hemköp sen raka vägen till lägenheten, upp ocgh hämta klänning till lovisa.. sen tv och så..
nu kallar sängen, jobb imorgon :D

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0