Härligt


Bild snodd från facebook, party @lolita i Maj månad..
När vi är hos Lolita så kör vi alltid "bil leken" och "nöff leken"
Jag slår rekord på att låta som en gris.. 16 på raken i mitt rekord. Kan ni slå de ;) haha...
När vi kör bil leken så fattar jag ingenting, eller är de kanske spriten som talar? för är de bara jag som guppar extra mycket när det kommer grus/gupp? hahaha..
MEN vill så gärna bara dricka med mina goa tjejer och sitta hemma hos någon hela kvällen UTAN utgång..

Nu ska jag in i duschen för 3e gången idag, jag fryser..
För er som inte visste var jag dusch beroende innan och duschade minst 4 gånger per dag.. haha

CIAO


Kommentarer
Postat av: Lolitan

åååh nu saknar jag sommarkvällarna i uterummet när vi leker bilen o alla är så virrigt fulla men gör allt vad de kan för att hänga med i svängarna till old pop in an oak! underbart!!! <3

2010-10-17 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0