hmm...

gårdagen började bra med frukost från espresso house inne i den nya butiken..
mamma skulle ha möte med dem två som stod på schemat, och jag fick hjälpa den ena att ta kunder.
problemet var att jag knappt inte hitta, och kärringen jag jobba med vägrade svara mig när ja fråga om pris på vissa saker.. Men tillslut så hittade jag allt ;) Till lunch käka vi på någon indisk restaurang på lillatorg... gott och starkt var de, grät nästan haha..
vid  4 skulle vi stäng butiken men gjorde de inte förrens lite över 5 eftersom de fortf. var kunder som kom in och handla. Vi gjorde om det mesta i butiken också och dem två som jobba bara stod helt tysta och kollade på.. idioter...byebye ;) haha.

Var hemma vid 20.00 igår helt död... somna vid 22 :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra tänkte se om de finns tid för några maskiner tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0