hungrig=bananchips

Mitt spa besök gick galant, lite smärta haha..
Efter det så fika jag med stephi på espresso house, sen drog jag in och hälsade på emma på MQ.. Sprang sedan till bussen och stötte på farmor&farfar.. Jävlar vad jag stötte på mycket folk idag, brukar aldrig vara i vår lilla stad mitt på dagen längre.. Men tog bussen till körskolan och suttit på fucking risketta.. somna nästan tills vi fick fika, blev te och kaka..

Nu har jag köpt mina bananchips på hemköp så trycker i mig dem.. Bra middag jaddååå!!!!
Fast ska kanske kila bort till torstens och käka spagetthi bolle... Får se om brudarna ska dit..

Imorgon blir de jobb med maskinen, praktikanten och mig själv.. Kan inte bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0