Lördag

Frukosten på fahlmans satt fint i min mage!!
Jobbade med emma idag, var hyffsat mycket folk.. Man märker att det blir mer och mer :)
När jag hoppa av tåget stog pappa där i hans bil.. han skulle tydligen hämta amanda där så jag fick åka med..
Har legat i sängen nu ett tag, orkar inte sätta igång tvn... ska sova en liten snabbis innan jag ska ner till mamma.
Är så sjukt sugen på fajitas!!!! Ska bli skönt att bara ta de lugnt ikväll:)
Jag vet att jag INTE missar något ikväll ändå, ängelholm är ängelholm.. samma folk, samma ställen och ja, allt suger!!! haha, en gång i månaden räcker för mig att dra ut i vår lilla håla.. Och sen får jag inte vara drottning i baren längre.. Lär spara in en hel del cash...... haha.

Nu ska jag sova, fyfan vad skönt att bara få ta en liten tupplur.
Ha en bra kväll.. Det ska jag och nu åker mitt lexington ställ på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0