Lördag

Tjenixen.
I torsdes natt kom jag hem från linköping, där jag hade haft det kanon.
Igår så tog jag sovmorgon vakna klockan 13.00.... sen åkte jag ner till malmö i några timmar och var på mat mässa med min mamma sen en snabbis i butiken.
Sen på tåget hem hade jag och mamma en bra pratstund, med chips & kiviks nya drycker!!!!! Och den som känne rmig vet att jag ÄLSKAR DEM!! drack 3 liter på tåget hem... hahaha.
Sen fick mamma och dem köra mig hem, sen låg jag i sängen hela kvällen linköpings luften och malmö luften gör mig trött ;)...
Nu ska jag bege mig till stationen, sen ner till malmö och hjälpa mamma och jobba tills klockan 17.00..
Men ska inte klaga ;) gillar att jobba.

Ikväll kanske jag ska bege mig ut på en liten utgång eller stanna hemma och mysa.. vi får se ;)
Längesen jag drack något nu.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0