Mys söndag

Drog till väla med mamma, käkade på henriks gamla café.. Blev en toast.. Sedan köpte vi kläder och skor till william och jag fick nya fina polarn och pyret strumpor.. Jag vet att det är för små ungar.. Men jag älskar dem, fina färger och så sköna.. Köpte några olika paket, dem blåa med blommor var finast. Hahaha...

Efter det så åkte vi inom nisses konditori för att handla lite fika.. När vi kommer ut så tror vi att mamma har tappat nycklarna till bilen och står och rycker och frågar folk om dem sett nycklarna.. 5 min senare så upptäcker vi att det inte är vår bil och våran bil står precis sidan om den andra bilen haha..

Sen blev det fika med familjen och mitt älskade jul te!!! Så gott.
Vi drog även till mammas nya hus och kolla läget och hur vi ska renovera det.
Drog till andra huset och beställde thai mat, blev kycklingspett och jordnötssås för min del.
Lillebror som är i usa ringde även på skype så har nyss snackat med honom i 1 timme :)

Nu blir de gossip girl och sen film + sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0