Neger på en dag, kanon ju!!!

Jobbade i förmiddags, sen ärende på banken åt min mamma, handlade diskmedel och mög så dem på jobbet klarar sig i veckan.. (UTAN MIG) är orolig för att lämna "min" lilla butik.. En vacker dag blir den min iaf ;) haha..
Sen shoppa jag loss på body shop och självklart skulle hon i kassan lura på mig mer... hmmmm.
Tog tåget hem och sprang hem och drog på mig träningskläder, drog till laxens spa för att bli lite brun... För er som inte vet så brukar jag solduscha varannan månad typ....
Nu e jag så jääääävla brun, men allt försvinner imorgonbitti för fick inte duscha på 8 fucking timmar....

Efter det så blev de fika med annie på eh.. käka bagel och äppelmust.
Sen drog vi hem och packade, annie har bestämt alla kläder jag ska ha med mig haha...
Efter dte drog vi hem till hennes boyfriend och chilla ett litet tag, beställde mexikansk mat.. Körde hem till Lolita för att se film och snacka gott.. Såg en så äcklig film, mår illa bara ja tänker tanken.

Kom nyss hem, annie släppte av mig... Ligger i sängen spelar musik och ser på csi samtidigt. Min avslappning, normal? hhhhhhhmmmmmmm.

SNART ska jag sova gott, imorgon drar jag iväg några dagar.
Hemma igen på söndag..

puss på er mina lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0