oh no!!

Imorse var det körlektion som gällde.. Gick ju galant! Fast det hände en tråkig sak en kvart innan jag skulle köra.
Efter körningen fick jag dra inom min lägenhet en runda till, hämta skjorta och laddare.
Tog tåget till hbg, köpte kina mat åt 2 tuggor sen upptäckte jag hår i min mat... började klökas..
Slängde maten... fick gå och handla kanelbullar, tryckte i mig två som min lunch.

Efter jobb blev det väla för att se på när min lillebror skulle klippas och ja det gick som det gick... jävla unge alltså!!! Men han är för söt när han flörtar med mig.

Nu ligger jag i sängen ska snart sova, för tandläkaren imorgon innan jobb... Har inte varit hos tandläkaren på 2-3 år... så dags nu kanske ;) mina tänder är nog inte lika fina och i lika bra skick som sist...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0