SÅ SEGT

Idag så skulle jag testa en ny rätt och fyfan.. jag klöktes i säkert 10 min!!
Köpte chili nötsak med ris (indisk rätt) herregud.. Håller mig till min 5an haha..
Käkade 4 tuggor sen högg jag in på ingefärs kexen och ja det har varit min lilla middag idag.
Så är det att hålla igen haha...

Kände även mig så ensam på jobb, är van att ha ngn att snacka med när ja jobbar..
Drack iaf 10 koppar te.. Och alla vet ju att jag inte alltid tänker till haha..
så jag skulle testa ett nytt te med, kryddor, mandel och apelsin..
Och efter 5 min, börjar de klia på hela min kropp.. Jag ska aldrig mer dricka te med mandel i.

Nu ska jag snart ut och gå med annie på en promenad, vi skippade hockeyn.. Eller matchen börja halv 7 och de hann vi inte till...

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0