Saknar balen!!!!!


Kommer ihåg hur roligt vi hade i vår bil påväg in till Dunkers.
Två flaskor skumpa och sen var det en onykter olivia i bilen + några andra.
Väl framme skulle killarna ut och kissa när vi stod i bilkön..
Vi tjejer fick panik, men killarna hann ju självklart tillbaks.
Steg av bilen med min baldejt, gick in på röda mattan.. Vinglade lite och skrattade hela tiden.
Blev fotograderad av så många människor.. Kom försent till middagen fick vegetarisk mat som smakade röv.
Efter middagen så var de efterfest på dunkers trappor och shit vad vi dansa!!
Vandrade bort genom helsingborg för att vi skulle komma till tempel, men jag och annie hamnade på docken´s men några boys vi aldrig hade snackat med förut. Men det var trevligt!
Drog vidare till tempel och vad ens fötter värkte!!!!
Att gå i högklackat från 3 på dagen tills 4 på natten är inte riktigt min grej.
Jag satte mig ner inne på tempel och tog paus och hade shotrace och alldeles för mycket dricka.
Sen var de bara ut på dansgolvet igen och dansa ihjäl sig.

Vid 4 hade jag, annie och sofie så ont i fötterna..
Vi satte oss på ett kebab ställe och beställde in mat..
Jag beställde in två kebab i bröd och sen tryckte jag i mig sofies halva kebabtallrik ;)
Sedan blev vi hämtade i helsingborg och alla var så glada hur dagen hade varit.
Hade kunnat göra om det idag igen!! Balen var tio gånger bättre än studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0