söndag

Hola amigos.
Igår blev det en rejäl karatefylla för min del. Men så kan det gå ibland.
vem går till bhof i uggs och solbrillor? jo en berusad olivia i sina sämsta dagar kan man säga.
Imorse vakna jag vid 9 tiden, drog och mötte annie. Vi köpte bullar och så.
Drog och kolla på hancock filmen, började gråta. så fin! Lite mycket bölande på mig på sistone. Men skönt nu när jag fått böla ut hahaha.... Efter filmen käkade jag och några andra pizza på acca.
Sen hem, läst lite i min nya bok, sovit och varit hos mamma på middag.
Min minsta lillebror är så söt!! vill bara pussa på honom.
Han fick kli på ryggen av mig och gjorde slängpussar åt mig.
Men sen hade han lite damp och rev mig i ansiktet och hoppa på mig.

Nu ligger jag i sängen, helt död.
Det är sjukt hur hemsk man kan se ut när man är bakfull. Mina ögon är inte i bästa skick...

Imorgon ska jag jobba, körlektion och teori.
Och resten av veckan ska jag jobba mer än vanligt.

Ha en bra kväll gott folk!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0