sova

min säng är det bästa som finns. Fast jag har problem med att somna varje natt så vill jag aldrig gå upp när jag vaknar ;) haha... Borde fixa mig nu, ska ta tåget om 30 min.. Men jag ligger i sängen och vaknade nyss.
Känner mig förkyld osv.. attans!! Ska dricka utrensnings teet på jobbet idag så de försvinner.
Får inte vara sjuk på lördag!! Är ju så sjukt taggad för en utgång..... utgång utan alkohol om man nu kan lyckas med det.

Har även fått en sak klart för mig, känns riktigt dåligt. Men livet har ju sina motgångar ibland.
Men måste vara positiv.
Vet inte alls vad jag ska göra, lessen är jag iaf.

MEN de är bara på med sitt finaste leende för att bege sig tilll jobb och vara snäll.
ÄVEN mot kunder som går mig på nerverna och skäller på en.

Ha en bra dag ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0