Tandläkaren...

Godmorgon..
Kom nyss från tandläkaren, stötte på viktor där :D
Men mitt besök där gick på några minuter och inga hål eller något. Har heller aldrig haft det ;)
Köpte med mig macka och äppelmunk och festis från okq8.. gotte..

Hände precis en sak som gjorde så jag börja gråta haha.. och fick ringa till pappa..
en jävla äcklig psykopat gubbe knacka på min dörr och stirra på mig och sen börja han prata så fick dra igen dörren snabbt.. aaarhh..

Ska snart åka till jobbet om jag vågar mig ut utanför lägenheten..
Trodde aldrig jag kunde bli så rädd för en äcklig gubbe..

skriver mer ikväll.. det har nämligrn hjänt en sak till.. och det är att ALLA MINA BILDER OCH ALLT har försvunnit från min dator!!!!!!!!!
sa jag otur? hmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0