Torsdag

Jobbat med emma idag, och vi svävade på rosa moln hela eftermiddagen haha..
Tur jag har underbara kollegor på mitt jobb!!
Efter jobbet blev de tåg hem, för att käka på torstens med jönsi babe :D
Blev spagetthi bolognese för mig och lite rött vin! muuumms.
Fick precis reda på att min gammel mormor ligger på sjukhus, tycker synd om mammi.. Får hoppas hon blir bra snart.. Jag har alltid otur, ligger i min säng nu.. Fan känner mig lullig, har ju inte druckit på 1,5 månad snart. Herregud.. Lördag kommer spåra!!!

Hitta en fin klänning idag, en röd långklänning. Den ska bli min imorgon.
Och jag som hatar klänningar, men den här var något extra haha.
Stötte även på min kära fader i hbg, med hans brud.........

Mitt nya beroende är, salmiak tuggummi eller extra's lime tuggummi. SÅ GOTT.
Käkar 2 paket om dagen.. hahaha..

sov gott, de behöver jag.. Körning imorgon med hedi sen jobb! Plus mys med annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0