Torsdag

Idag när jag stod på stationen stötte jag på en kund, mammas vän som heter Dennis.
Vi snackade hela tåg resan och sen hängde han med till butiken för jag skulle visa lite nya saker..
Efter det sprang jag till clas ohlsson? eller hur det stavas.. ryktades om att de sålde hp laddare till datorer.
Så fick tag i en till laddare, har ju två hp laptops och ville ha en laddare till min laptop som jag hade pajjat.
Efter det blev det indiskt till lunch åt några tuggor för är så trött på den jävla maten. Kan fan spy  på den!!!
Tur så köpte emma med sig en hel vetelängd så jaa, den åt jag upp hon fick två bitar.. haha.

Nu ska jag fixa lite i min lilla lya och snart sova, körlektion imorgon :)
ciao babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0