wiho


Ser på ett sjukt program på tv3 som handlar om kvinnors hemliga liv.
Herregud, tur man inte föddes i en sån sekt och inte bor i usa.
Tänk att bli våldtagen hela uppväxten och sedan bli gift med sin kusin när man fyllt 18 år och sedan bli på smällen. Fyfan, gör ont i mig bara jag tänker på det. Förstår verkligen varför kvinnorna i programmet försöker hjälpa andra kvinnor i sekten att fly.
När jag ser på sånt här, så känner jag bara.. vad fan gör jag i ängelholm?
Varför drar jag inte ut i världen och hjälper barn och människor som har det svårt i Afrika, Brasilien osv.
Fan, jag ska fundera på detta.. Har ju alltid kvar mitt jobb hos mammi ;)

Snart ska jag sova fast jag kan ta sovmorgon imorgon..
Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0