äcklas

Kom hem för en timme sen från kära sthlm.
Har haft en mysig helg med min mamma och lillebror. Fast lillebror gick oss på nerverna hela tiden. Jag måste välja en lugn man som ska få bli pappa till mina barn om sådär 15 år, för jag e ju vild och två vilda.. ja då blir de en jobbig ung jävel haha..

I fredags tog vi flyget till sthlm, först tänkte vi köpenhamn men vi ångra oss och checka in på anglais för mamma inte ville bo ute i saltsjöbaden pga av några olika anledingar :)
Käkade ute, sen deckade jag klockan 21.30!!!! haha
Igår så blev det lite shopping, nya mocka boots, högklackat, svarta jeans från levi's, jeans och tröja.
Sen en kaninpäls väst! Hoppas den är varm..

Igår mådde jag bajs och trodde jag skulle få åka in på sjukhuset..
Mår även riktigt dålig idag, men får ringa till sjukan imorgon så får jag dra dit efter jobb!! Dem kunde fixa en akut tid till mig så..

Jag äcklas så sjukt mycket av en sak för tillfället så jag snart spyr..

Nu ska jag glo film sen sova, ska upp 8 imorgon för jobb! 10-14 eftersom mamma inte kunde jobba så fick jag hoppa in, men de gör jag ju mer än gärna!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0