ett skratt förlänger livet

Har jobbat idag, blev kina mat till lunch.. mums! äter nästan bara riset och grönsakerna för jag gillar inte kött..
Efter jobb gick jag en runda på åhlens och hm, för jag väntade på mamma och henrik som kom från malmö.
Vi beställde mat i bilen hem och henrik höll på att fula sig med dem som äger tres i telefonen och sa saker på spanska osv.. När vi väl skulle hämta maten kom han ut med mexikanska hattar på huvudet mitt på storgatan!! Jag och mamma vek oss av skratt och han fick öl gratis av dem och var inne i köket.. Min familj är störd :)

Nu ligger jag i sängen och kan inte röra mig för jag är så mätt.. Varför trycker jag i mig allt på 10 min sen kommer jag på att jag är mätt och inte kan röra mig.. haha..

lyssnar även på musik, axwell!! så jag kanske kan ta tag i mitt ass och städa (jag och annie rev min lägenhet i lördes när vi var lite berusade) Tur så fixade jag kökslådan i söndes haha..

ha en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0