FREDAG

Igår kom beccis hit och hjälpte mig att städa och snacka lite skit ;) haha..
Sen somna hon gott i min säng och jag som är nattuggla satt uppe tills halv 2 och kolla tv..
Idag har jag panik & damp..
Blir nog inte sthlm pga av en sak.. men mamma vill åka och bo över i gbg eller köpenhamn istället..FAST biljetter till sthlm är bokade. Min mamma är speciell men ändå bäst.

Jag borde gå till sjukan idag, men orkar inte.. Får göra det om de blir mycket värre, har ganska hög smärtgräns..
Nu ligger jag i sängen nyduschad och klar väntar på att min mamma ska ringa mig och säga vart vi ska!!

Saknar även min lillebror julius som befinner sig i USA.. Han har hamnat hos en så jävla äcklig familj eller deras hus, det är de värsta jag sett i hela mitt liv. Ser fan ut som att huset ska trilla ihop och han får bo i en källare..
Hoppas han får byta familj snarast!!Jag börja gråta när han skicka bilderna till mig.
Så nu får man tänka att man ska vara glad för de man har..

Mitt humör just nu är helt fucked.. Igår låg jag och höll på med massa ljud och dansa i sängen och sen kunde jag bara skrika ut.. och nej jag har inte damp.

Har kommit på en sak jag ska börja äta istället för middag också, knäckebröd, smör med havssalt & kalkon och lite paprika.. MMM, så gott!! Eller gulasch soppa!! eller spagetthi och köttfärssås!! Inte någon god pizza eller hamburgare.. (snyft) När min kropp mår bättre ska jag börja träna så min kropp blir fit for fight.

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0