Fredag


På denna bilden är jag inte så brun eftersom de var bara efter 6 dagar i indien.
Men hade bränt upp hela min panna så jag var helt rosa (därför jag ser lite vit ut på bilden vid pannan) haha..
Vill samtidigt bara jobba varje dag men ändå bara ligga på ett hotell och sola+äta.
Jag blir helt knäpp när det gäller mat på hotell, äter hela tiden.
Från att gå från 2 omeletter, 8 pannkakor, bulle, frukt osv.
1 timme senare brukar ja beställa in pommes.
1 timme senare hugger jag in på lunch buffé.
Då blir de 4 portioner + efterätt.
2 timmar senare blir det middag med tre rätters.
hahah.. ja allt får plats i mig konstigt nog.
Har nog egentligen bra förbränning ;)

Nu blir det duschen, sen jobb!!
&
tar på mig mina nya svarta levis jeans, mina hunter gummistövlar och en rutig skjorta från zebra.
plus väska + jacka såklart ;)

Ikväll ska jag bara kolla tv och mysa för mig själv.
Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0