Fredag

Ligger i min skööna säng har precis ätit mexikansk mat (har ätit de 4 gånger denna veckan)
Jag får inte nog av det!! Jag kom fram till att jag älskar italiensk, kinesisk, thai, indiskt & mexikansk mat..
Men inte svensk husmanskost.. Ett tecken på att jag inte borde leva här i detta landet längre haha ;)
Har jobbat idag och passat william under min jobb tid, tänk att få betalt för att passa lillebror få pengar för det +fika pengar och lunch.. TUR, man har mamma som chef..
Det bästa var inne på fahlmans när jag och lillebror fikade, så lärde jag honom "släng pussar" och tummen upp!
Tror nog han kommer bli en liten chamör och har tjejerna efter sig.. men jag ska ha bra koll på honom!! Inga tjejer innan han fyllt 16 år.. haha.

Ikväll så ska jag försöka städa lite men har ont..
Och idag slutar jag med min medicin för den har tagit mer stryk på mig nu, så fast det är 1,5 vecka kvar så skiter jag i dem jävla tabletterna.. Och om 2 månader hoppas jag på att jag kan få lägga mig i ett solarium!!!!
Älskar att vara brun men nu är jag fan vit som ett lakan...

Imorgon blir det jobb igen med mammii och kanske bio med lillasyster som är nere ifrån sthlm..

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0