huvudvärk!!


Godmorgon, kom precis ur duschen!
Har sovit så dåligt inatt (bara för de var fullmåne)
drömde att jag köpte godis för 1 miljon och att jag var 144 miljoner på v75.
Borde kanske testa och spela någon gång?? haha...
Vakna första gången vid halv 5 imorse, så jobbigt!!

Nu ska jag dra på mig kläder och föna mitt hår så de inte blir lockigt ;)
upttäckte att mitt hår har fått mer skruvlockar än vad jag hade innan, om jag bara låter de torka.
För jag fönar alltid mitt hår nedåt, så de blir rakt..


halv 9 ska jag vara på körskolan, ska fan inte glömma glasögonen för jag ser dåligt och även i mina glasögon.
dags att skaffa nya? fast ser ut som en milf i glasögon.. illa illa!! haha.
Nu ska jag fortsätta och dricka lite citrusdryck från kiviks!!

och för er som inte visste kan jag inte äta frukost, eller bara på hotell..
kan inte svälja bröd, yoghurt eller något på morgonen.. förutom pannkakor och omelett och stekta tomater.

Men ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0