Ladurée macarons - caramel!!



Mamma hade ladurées macarons hemma som hon fått ifrån genéve.
Käkade två stycken med caramel smak, fanns med rosen smak men de skippade jag gärna.
Blev även ägg mackor, makrill mackor & självklart en stor kopp te med earl grey cream som är mitt favorit te!
Innan idag var jag på stan med emma, käkade även lunch på stan blev bakpotatis!
sen ut och köra med hedis, hem till mammi och sedan hämta ut ett paket på posten och tillbaks till körskolan för teori! Nu käkar jag naturgodis, banan doppat i yoghurt.. jag som inte gillar banan? haha..

är så trött borde verkligen städa, men har ont i kroppen pga av olika anledningar så kan knappt sitta upp :(
nu blir de tv sen sova tidigt, jobb imorgon ju!!

sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0