Måndag

Ny vecka, ny start..
Imorse kom mamma och hämta mig runt tolv tiden, vi käkade lunch från klitterhus och drack te.
Vid halv två körde hon mig in till hbg för att jag skulle ta mammas pass.
Fixade ärende på banken köpte mig festis päron,som är så mycket godare än cola och fanta!! Har hittat min nya favorit dricka ;) (smakar som pärondryck från kiviks).

Efter jobb hämtade mammi mig på stationen, vi hämta min tvätt (jag glömmer alltid att boka tid)
Sen käkade vi ägg mackor och drack te! Och min lillebror var hel vild och härmade mig med allt jag gjorde lärde honom lite fotbolls tricks också haha..

Nu har jag bara legat i sängen och degat sönder..
Imorgon blir det jobb & på fredag drar jag till sthlm över helgen! :)

/ op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0