mums

Nu ska jag hem till mamma och käka mexikansk mat, jag älskar det!!
Mamma ska dock åka till köpenhamn och hämta henrik som har varit i genéve över dagen så jag ska passa lillebror hoppas han har somnat så jag inte bryter ihop om han är för jobbig..
Min lillebror är nämligen 10 gånger jobbigare än andra småbarn, han har helt enkelt för mycket energi.
Visst kan jag själv inte sitta still eller något är väldigt rastlös av mig. Ångrar som fan att jag la av med träningen för nu är jag för lat, men saknar att spela innebandy eller ut att springa flera km.
Får fixa någon som tvingar mig till att träna, annars lär jag aldrig börja träna igen. Kanske kan tänka mig att göra några situps på en dag osv, men vill ju springa..

Imorgon ska jag jobba, tur jag fika med annie innan idag för annars hade jag fått panik..
(det bästa av allt är att jag fyllt en stor blå ikea kass med kläder mamma ska tvätta och det var en fjärdedel av all min tvätt) vågar inte ta med mig mer, bor ju trots allt hemifrån. Men finns inga jävla tider för mig, eller jo när jag jobbar och kan inte ta ledigt för att få tvätta...

ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0